Harley-Davidson Softail Cross Bones |
|
|
|
Parašė Juočė
|
Penktadienis, 08 Balandis 2011 21:37 |
Pristatytas naujasis „Softail“ aiškiai primena pokario amerikietiškus modelius. Pakanka į jį pažvelgti: vienvietė sėdynė, platūs pusmėnulio formos pedalai, kietas rėmas, „Springer“ priekinė šakė su mažu apskritu žibintu – viskas tarsi nukelia mus į 5-ojo dešimtmečio pabaigą. Variklis – 1 584 cm³ „Twin Cam 96B“, juodas, o kitos jo dalys – blizgios. Jis dviejų cilindrų, dvi velenų atramos apsaugotos nuo vibracijos, elektroninis degalų įpurškimas, 6 pavarų transmisija. Maksimali galia – 70,7 AG, esant 5 300 sūkių per minutę (r/min), maksimalus sukimo momentas – 11,9 kgm, esant 3200 r/min. Degalų bako talpa – 19 litrų, balnas virš žemės pakilęs vos 675 mm, o galinė padanga – 200-16 dydžio. „Cross Bones“ spalvos – tamsiai mėlyna džinso, ryški juoda, džinso juoda ir gelsvai žalsva perlinė. Juodos versijos kaina – 19 700 EUR (kaina Italijoje – red. past.), o už kitokias reikės primokėti dar 300 EUR.
|
Atnaujinta Trečiadienis, 01 Vasaris 2012 16:39 |
Parašė Juočė
|
Penktadienis, 08 Balandis 2011 21:22 |
„GTS 300 Super“ – didžiausio istorijoje variklio darbo tūrio „Vespa“, nupūsianti dulkes nuo 1972 metais pasirodžiusio „Rally 200“ motorolerio. Galia ir sukimo momentas panašus kaip 250-ojo modelio, bet išgaunami esant mažesniam sūkių skaičiui. Puikus ir stabilus kelyje, bet nedaug komforto keleiviui. Naujoji „Vespa GTS 300 Super“ (liet. vapsva) – 145-oji didelės šeimos atstovė, išsiskiriantį pačiu didžiausiu variklio darbo tūriu. Jos pagrindas – modelis GTS 250, tačiau išvaizda pakito. Motoroleris primena šio prekės ženklo sportines tradicijas, prasidėjusias 1955 metais pristačius „Gran Sport“ (GS) atstovus. Išorės estetika – akivaizdžiausia nuoroda į numylėtąją „vapsvą“ – 1972 metų „Rally 200“. Aišku, skirtumų daug: smarkiai dūmijantis dviejų taktų degalų mišiniu varomas agregatas užleido vietą moderniam keturių taktų, keturių vožtuvų skysčiu aušinamam varikliui. „Dellorto“ karbiuratorius užleido vietą elektroninio įpurškimo sistemai. Nebėra keturių pavarų su valdymo įrankiu vaire, o pavarų santykius reguliuoja automatinis variatorius. Dar nepatikimi būgniniai stabdžiai pakeisti veiksmingesniais diskiniais. Natūralu, kad stilius nepasikeitė. Kaip ir tam tikri keturių ratų pasaulio mitai – „Porsche 911“, „Mini“ ir „VW Maggiolino“ – „Vespa“, regis, yra atradusi amžinos jaunystės eliksyrą.
|
Atnaujinta Trečiadienis, 01 Vasaris 2012 16:38 |
Sukurtas Prienų ir Birštono motorolerių klubas |
|
|
|
Parašė Raptorial mcc
|
Pirmadienis, 04 Balandis 2011 11:03 |
Po praeito 2010-ųjų sezono daugelis važinėjančių motoroleriais nusprendė burtis į klubą. Šaunu, kad jaunieji motoroleristai ne tik kalbomis, bet ir veiksmais ėmėsi šią idėją įgyvendinti. Žiemą nesnaudė o įkūrė savo internetinę svetainę. Tikimės, kad jūsų ratas plėsis ir ne vienas iš Jūsų veliau isigysite tikra motociklą tuo pačiu prisijungsite ir prie mūsų. Savo svetainėje vieną puslapį skiriame jums, todėl nesikuklinkite ir pateikite svarbiausią informaciją apie save, apie savo veiklą, idėjas ir t.t. Mums rašykite ir info siūskite
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Balandžio 30 dieną Prienų baikerių sezono atidarymas. Visam miestui parodykite kiek daug Jūsų yra. |
Atnaujinta Ketvirtadienis, 02 Balandis 2015 13:22 |
|